မဖဲဝါ ၁

သရဲ အကြောင်း ရေးထားတဲ့ ဖိုင်လေး ၃ခုကို zip ထုပ်ပြီး တင်ပေးလိုက်ပါတယ်ဗျ။

အရင်ရက်က ကျွန်တော် Telegram Channel မှာ Poll လေးတစ်ခု ဆွဲခဲ့ပါတယ်။ Poll ထဲမှာ ရင်လှိုက် သဲဖို ကို Poll ဆွဲတာများလို့ သရဲ စာအုပ်ကလေး တင်ပေးလိုက်ပါတယ်ခင်ဗျ။🥰🥰

ကျွန်တော်ကတော့ zip ထုပ်ပြီး တင်လိုက်တာပါနော်။အဲ့ထဲမှာ ပါမယ့် ခေါင်းစဉ်လေးတွေက
- တာတေ ၀တ်ညင်နှုတ်တဲ့ မဖဲဝါ
- မဖဲဝါ၏ နောက်ကြောင်းပြန် အဖြစ်ဆိုးလိုက်တာ မဖဲဝါ
- သွေးနိမိတ် ကျောက်တိုင်
သေချာတာ တစ်ခုကတော့ သေးပေါက်ပြီးမှ ဖတ်ကြပါခင်ဗျ။👻👻

ဒီစာအုပ်ကလေးက စိတ်၀င်စားမှု အပြည့်အ၀ ပေးမှာ သေချာပါတယ်။😍😍

ဖတ်ကြည့်ကြပါခင်ဗျ။ အကြံပေးတာပါဗျ။
စာအုပ် လင့် - http://is.gd/VLRlRc
#ဗမာ့စာအုပ်စင်
ကျွန်တော်သည် google နှင့် တစ်ခြား သောနေရာများမှ ရှာဖွေ ထားသည့်အတွက် မူရင်းရေးသားသူများကို ကျွန်တော် မသိပါ။
ထို့ကြောင့် မူရင်း ရေးသားသူကို ဒီနေကနေပဲ မူပိုင်ခွင့် ပေးပါလို့ မေတ္တာ ရပ်ခံ အပ်ပါသည် ခင်ဗျ။
မူပိုင်ခွင့် ပေး၍ အဆင်မပြေနိုင်ပါက ကျွန်တော်၏ Telegram အကောင့်နှင့် Page chatbox ကနေတစ်ဆင့် ဆက်သွယ်ပေးပါခင်ဗျ။ကျွန်တော် ချက်ချင်း ဖျက်ပေး ပါ့မယ်ခင်ဗျ။

ကျွန်တော်၏ Telegram အကောင့် - https://t.me/narsuki_kotori

Comments

Popular Posts