ကိုယ်တွေ့စုံထောက်မှု

စာအုပ် နာမည် 🌏📖🎀 - ကိုယ်တွေ့စုံထောက်မှု
စာရေးသူ နာမည် 👤🖍️⌨️ - ❔❔❔

🌌စာအုပ်လင့်ခ် ကို အောက်မှာ ချပေးထားပါတယ်ဗျ။

👤လိုချင်တဲ့ သူငယ်ချင်း မိတ်ဆွေတွေ ရှိရင်လဲ မျှဝေ ပေးလိုက် ကြဦးနော်😾❤️

#ဗမာ့စာအုပ်စင်

ကျွန်တော်သည် google နှင့် တစ်ခြား သောနေရာများမှ ရှာဖွေ ထားသည့်အတွက် မူရင်းရေးသားသူများကို ကျွန်တော် မသိပါ။

ထို့ကြောင့် မူရင်း ရေးသားသူကို ဒီနေကနေပဲ မူပိုင်ခွင့် ပေးပါလို့ မေတ္တာရပ်ခံ အပ်ပါသည် ခင်ဗျ။

မူပိုင်ခွင့် ပေး၍ အဆင်မပြေနိုင်ပါက ကျွန်တော်၏ Telegram အကောင့်နှင့် Page chatbox ကနေတစ်ဆင့် ဆက်သွယ်ပေးပါခင်ဗျ။ကျွန်တော် ချက်ချင်း ဖျက်ပေး ပါ့မယ်ခင်ဗျ။
ကျွန်တော်၏ Telegram အကောင့် - https://t.me/narsuki_kotori
#f

Comments

Popular Posts